Консультативна розширена підтримка
Адміністративно-супровідна підтримка ПЗ IBM
Профілактичне супроводження
(крім проектних робіт)
Проектні роботи
(разові)
Консультативна розширена підтримка
Консультативна розширена підтримка – надання консультацій щодо ефективного використання ПЗ IBM – самі роботи виконуються виключно адміністратором Замовника.
Замовник пакета послуг «Консультативна розширена підтримка» отримує наступний перелік послуг:
- Консультування щодо раціонального використання ПЗ IBM в інфраструктурі підприємства/архітектурі систем на базі ПЗ IBM;
- Консультування з встановлення та налаштування ПЗ IBM;
- Консультування щодо процедур резервного копіювання та відновлення;
- Консультування з ефективного використання опцій ПЗ IBM.
Замовник отримує можливість до п’яти разів на місяць отримати консультацію фахівця по телефону в неробочий час.
Вартість пакета послуг «КОНСУЛЬТАТИВНА РОЗШИРЕНА ПІДТРИМКА» залежить від кількості і складності ПЗ IBM.
Замовник отримує послуги по телефону та електронною поштою в робочий час в режимі 5 на 8.
Виїзди до Замовника і консультативна розширена підтримка в неробочий час оплачується окремо за погодженням.
Адміністративно-супровідна підтримка ПЗ IBM
Адміністрування ПЗ IBM (послуги з аутсорсингу адміністраторів IBM – виконуються виключно віддалено, як виконання щоденних завдань адміністратора IBM).
Замовник пакета послуг «Адміністративно-супровідна підтримка» отримує наступний перелік послуг:
- Аналіз журнальних файлів на предмет повідомлень про внутрішні помилки ПЗ IBM і роботи з пошуку рішення для усунення таких помилок.
- Виконання робіт з відновлення в разі збою.
- Супровід конфігурації: діагностика і пошук вирішення виникаючих проблем.
- Діагностика проблем.
- Консультування щодо раціонального використання ПЗ IBM в інфраструктурі підприємства.
- Налаштування вбудованих засобів безпеки ПЗ IBM.
- Налаштування аудиту виконуваних операцій ПЗ IBM.
- Підготовка рекомендацій по установці критичних оновлень.
- Виконання робіт з установки оновлень ПЗ IBM.
Замовник отримує послуги з адміністративно-супровідної підтримки ПЗ IBM в робочий час в режимі 5 на 8.
Бонус:
– Експрес обстеження супроводжуваної системи Замовника протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору. Проводиться 1 раз на рік на площадці Замовника.
– Екстрений виїзд на площадку Замовника не більше двох разів на місяць в будь-який час.
– Отримання послуг з адміністративно-супровідної підтримки ПЗ IBM в неробочий час не більше чотирьох разів на місяць.
Вартість пакета послуг «Адміністративно-супровідна підтримка ПЗ IBM» залежить від кількості і складності ПЗ.
Профілактичне супроводження (крім проектних робіт)
Профілактичне супроводження наявних серверів.
Замовник пакета послуг «Профілактичне супроводження» отримує наступний перелік послуг. Роботи виконуються на площадці Замовника:
- Аналіз журнальних файлів на предмет повідомлень про внутрішні помилки і роботи з пошуку рішення для усунення помилок. У разі наявності у замовника продовженої СТП, роботи по супроводженню поводження з даною проблемою в IBM (робота над Service Request).
- Виконання робіт з відновлення ПЗ IBM в разі збою.
- Конфігурація ПЗ IBM, оптимізація роботи.
- Мережеві налаштування: конфігурація процесів і клієнтських робочих/серверів додатків для ефективної роботи.
- Консультування щодо раціонального використання ПЗ IBM в інфраструктурі підприємства.
- Налаштування вбудованих засобів безпеки ПЗ IBM.
- Налаштування аудиту виконуваних операцій в ПЗ IBM.
- Підготовка рекомендацій з установки критичних оновлень для виконуваного релізу ПЗ IBM.
- Виконання робіт з установки оновлень ПЗ IBM.
Замовник отримує в робочий час обумовлену кількість годин щодо запланованих робіт. У разі перевищення оплачених годин вони оплачуються додатково.
Замовник отримує в робочий час обумовлену кількість годин за строковими роботами. У разі перевищення оплачених годин, вони оплачуються додатково.
Замовник отримує в неробочий час обумовлену кількість годин екстрених виїздів. У разі перевищення оплачених годин, вони оплачуються додатково.
Проектні роботи (разові)
- Установка ПЗ IBM і створення необхідної конфігурації;
- аудит продуктивності ПЗ IBM і видача рекомендацій з налаштування;
- оновлення ПЗ IBM на нові релізи;
- міграція ПЗ IBM на нову апаратну платформу / операційну систему.
З Замовником узгоджується порядок надання послуг, час виконання і їх вартість.
Проектні роботи
(time and material/ з витраченого часу)
Екстрений виїзд
(аварійна ситуація)
Експертне обстеження систем Замовника
Проектні роботи (time and material / з витраченого часу):
(Заздалегідь неможливо оцінити необхідні витрати ресурсів)
- проведення навантажувального тестування;
- налаштування.
Фахівець компанії РДТЕХ виїжджає оперативно до Замовника і вирішує його аварійну ситуацію в будь-який час.
Експертне обстеження систем Замовника сертифікованими фахівцями компанії «РДТЕХ». Замовник отримує письмовий звіт з рекомендаціями.