Консультативна розширена підтримка
Адміністративно-супровідна підтримка ПЗ Оracle
Профілактичний супровід
(крім проектних робіт)
Проектні роботи
(разові)
Консультативна розширена підтримка
Консультативна розширена підтримка – надання консультацій щодо ефективного використання ПЗ Oracle – самі роботи виконуються виключно адміністратором Замовники. Замовник пакета послуг «Консультативна розширена підтримка» отримує наступний перелік послуг:
- консультування щодо раціонального використання ПЗ Oracle в інфраструктурі підприємства/архітектурі систем на базі ПЗ Oracle;
- консультування з встановлення та налаштування ПЗ Oracle;
- консультування щодо процедур резервного копіювання та відновлення БД Оракл;
- консультування з ефективного використання вбудованих в СУБД Oracle опцій;
- консультування з міграції БД на іншу апаратну платформу/операційну систему.
Замовник отримує можливість до п’яти разів на місяць отримати консультацію фахівця по телефону в неробочий час.
Вартість пакета послуг «КОНСУЛЬТАТИВНА РОЗШИРЕНА ПІДТРИМКА» залежить від кількості БД і їх складності.
Замовник отримує послуги по телефону та електронною поштою в робочий час в режимі 5 на 8.
Виїзди до Замовника та консультативна розширена підтримка в неробочий час оплачується окремо за погодженням.
Адміністративно-супровідна підтримка ПЗ ORACLE
Адміністрування наявних серверів баз даних Oracle і серверів додатків Oracle (послуги з аутсорсингу адміністраторів Oracle – виконуються виключно віддалено, виконання щоденних завдань адміністратора Oracle).
Замовник пакета послуг «Адміністративно-супровідна підтримка» отримує наступний перелік послуг:
- Аналіз журнальних файлів на предмет повідомлень про внутрішні помилки СУБД Oracle і роботи з пошуку рішення для усунення таких помилок. У випадку наявності у замовника продовженої СТП, роботи з супроводу поводження з даною проблемою в Oracle (робота над Service Request).
- Моніторинг наявності вільного простору на серверах Oracle і, при необхідності, додавання місця в табличні простору бази даних.
- Створення резервних копій та відновлення баз даних: настройка процедур резервного копіювання баз даних, тестування резервних копій і процедур відновлення.
- Виконання робіт по відновленню баз даних Oracle в разі збою.
- Супровід конфігурації Oracle Data Guard (Standby): настройка оптимального режиму передачі даних про зміни, моніторинг роботи основної і резервної баз даних в конфігурації Oracle Data Guard, діагностика і пошук вирішення виникаючих проблем.
- Створення об’єктів бази даних Oracle: таблиці, уявлення, зв’язку між БД, ролі, користувачі і т.д.
- Конфігурація примірника БД Oracle, оптимізація роботи екземпляра.
- Мережеві настройки: конфігурація процесів прослуховувача і клієнтських робочих/серверів додатків для ефективної роботи з БД Oracle.
- Діагностика проблем підключення до БД Oracle.
- Консультування щодо раціонального використання ПЗ Oracle в інфраструктурі підприємства.
- Налаштування вбудованих засобів безпеки СУБД Oracle.
- Налаштування аудиту виконуваних операцій в БД Oracle.
- Підготовка рекомендацій з установки критичних оновлень для використовуваного релізу СУБД Oracle.
- Виконання робіт з установки оновлень ПЗ Oracle.
Замовник отримує послуги з адміністративно-супровідної підтримки ПЗ ORACLE в робочий час в режимі 5 на 8.
Бонус:
– Експрес обстеження супроводжуваної системи Замовника протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору. Проводиться 1 раз в рік на майданчику Замовника.
– Екстрений виїзд на майданчик Замовника не більше двох разів на місяць в будь-який час.
– Отримання послуг з адміністративно-супровідної підтримки ПЗ ORACLE в неробочий час не більше чотирьох разів на місяць.
– Консультаційна підтримка Замовника по телефону та електронною поштою в будь-який час в режимі 7 на 24.
Вартість пакета послуг «Адміністративно-супровідна підтримка ПЗ ORACLE» залежить від кількості БД і їх складності.
Профілактичне супроводження (крім проектних робіт)
Профілактичне супроводження наявних серверів баз даних Oracle і серверів додатків Oracle.
Замовник пакета послуг «Профілактичне супроводження» отримує наступний перелік послуг. Роботи виконуються на площадці Замовника:
- Аналіз журнальних файлів на предмет повідомлень про внутрішні помилки СУБД Oracle і роботи з пошуку рішення для усунення таких помилок. У випадку наявності у замовника продовженої СТП, роботи по супроводу поводження з даною проблемою в Oracle (робота над Service Request).
- Моніторинг наявності вільного простору на серверах Oracle і, при необхідності, додавання місця в табличні простори бази даних.
- Резервне копіювання і відновлення баз даних: настройка процедур резервного копіювання баз даних, тестування резервних копій і процедур відновлення.
- Виконання робіт з відновлення баз даних Oracle в разі збою.
- Супровід конфігурації Oracle Data Guard (Standby): налаштування оптимального режиму передачі даних про зміни, моніторинг роботи основної і резервної баз даних в конфігурації Oracle Data Guard, діагностика і пошук вирішення виникаючих проблем.
- Створення об’єктів бази даних Oracle: таблиці, уявлення, зв’язки між БД, ролі, користувачі і т.п.
- Конфігурація примірника БД Oracle, оптимізація роботи екземпляра.
- Мережеві налаштування: конфігурація процесів прослуховування і клієнтських робочих/серверів додатків для ефективної роботи з БД Oracle.
- Діагностика проблем підключення до БД Oracle.
- Консультування щодо раціонального використання ПЗ Oracle в інфраструктурі підприємства.
- Налаштування вбудованих засобів безпеки СУБД Oracle.
- Налаштування аудиту виконуваних операцій в БД Oracle.
- Підготовка рекомендацій з установки критичних оновлень для релізу СУБД Oracle, що використовується.
- Виконання робіт з установки оновлень ПЗ Oracle.
Замовник отримує Консультаційну підтримку по телефону та електронною поштою в будь-який час в режимі 7 на 24.
Замовник отримує в робочий час обумовлену кількість годин з запланованих робіт. У разі перевищення оплачених годин, вони оплачуються додатково.
Замовник отримує в робочий час обумовлену кількість годин за строковими роботами. У разі перевищення оплачених годин, вони оплачуються додатково.
Замовник отримує в неробочий час обумовлену кількість годин екстрених виїздів. У разі перевищення оплачених годин, вони оплачуються додатково.
Проектні роботи (разові)
- Установка ПЗ Oracle і створення БД необхідної конфігурації;
- створення клонів БД;
- створення та налаштування резервної БД (Oracle DataGuard / Standby);
- створення високодоступних конфігурацій на базі технології Oracle RAC;
- установка і конфігурація систем моніторингу та управління на базі ПЗ Oracle Enterprise Manager Cloud/Grid Control (в тому числі і в високодоступних конфігураціях);
- аудит продуктивності БД Оракл і видача рекомендацій щодо налаштування;
- оновлення ПЗ СУБД Оракл на нові релізи;
- міграція БД Оракл на нову апаратну платформу/операційну систему.
Із Замовником узгоджується порядок надання послуг, час виконання і їх вартість.
Проектні роботи
(time and material/ по витраченому часу)
Екстрений виїзд
(аварійна ситуація)
Експертне обстеження систем замовника
Проектні роботи (time and material / з витраченого часу):
(заздалегідь неможливо оцінити необхідні витрати ресурсів)
- проведення навантажувального тестування;
- настройка ресурсоємних SQL-запитів.
Фахівець компанії РДТЕХ виїжджає оперативно до Замовника і вирішує його аварійну ситуацію в будь-який час.
Експертне обстеження систем Замовника сертифікованими фахівцями компанії «РДТЕХ». Замовник отримує письмовий звіт з рекомендаціями.